| Piłka nożna / Betclic 2 Liga
W pierwszym domowym spotkaniu eWinner 2.ligi, Polonia Warszawa zremisowała ze Stomilem Olsztyn 1:1. Jednak po końcowym gwizdku więcej mówiło się o... pustej trybunie. Właściciel Gregoire Nitot w mocnych słowach skomentował postawę kibiców. "Klub ma kłopoty z powodu waszego dziecinnego, lekceważącego i dziecinnego zachowania" – napisał w mediach społecznościowych.
Czarne Koszule po długiej nieobecności wróciły do drugiej ligi. W pierwszym domowym spotkaniu mierzyły się ze Stomilem Olsztyn – spadkowiczem z Fortuna 1.ligi. Mecz cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Ceny biletów nie należały do najniższych (30 i 40 złotych), jednak wejściówki sprzedawały się bardzo szybko. W dniu starcia klub poinformował, że na stadion będzie mogło wejść jedynie 2500 kibiców. To spotkało się z dużą dezaprobatą fanów Polonii. Decyzja władz została mocno skrytykowana. Część sympatyków warszawskiej drużyny chciała kupić wejściówki w stadionowych kasach. Nie miała takiej możliwości. Mogła przeczytać napis "bilety wyprzedane, zapraszamy do zakupu transmisji". Problem w tym, że tak naprawdę Konwiktorska 6... nie została wyprzedana.
Polonia nie otworzyła sprzedaży wejściówek na "Trybunę Kamienną". Właściciel klubu Gregoire Nitot przyznaje się do błędu, ale też krytykuje postawę fanów. Działacz przedstawił powody takiego działania klubu. Mniejsza liczba dostępnych biletów była spowodowana wysokimi kosztami ochrony na stadionie. Wszystkie domowe spotkania Polonii są "meczami podwyższonego ryzyka".
A tak się tłumaczy właściciel na FB.... pic.twitter.com/EyBDzB5ctf
— Artur Banach (@hal0on) August 1, 2022
5 - 3
Świt Skolwin
3 - 1
KKS 1925 Kalisz
1 - 1
GKS Jastrzębie
4 - 1
Olimpia Grudziądz
3 - 3
Olimpia Elbląg
1 - 2
Rekord Bielsko-Biała
2 - 0
Hutnik Kraków
0 - 1
Zagłębie Sosnowiec
0 - 0
ŁKS II Łódź
0 - 1
Resovia Rzeszów
13:00
Chojniczanka
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.